Re: Co sadzicie o ATM i IDS

Autor: Artur Orlowski (arturo_at_edu.com.pl)
Data: Thu 26 Jul 2001 - 14:12:50 MET DST

sokes wrote:
> providera wybrac. Myslalem o ATM (www.atm.com.pl) lub o IDS
> (www.ids.net.pl). Czy ktos moze cos powiedziec na temat tych
> providerow. Czy mozna u nich brac lacze czy lepiej wybrac innego
> partnera?

  Ja mam doswiadczenia z IDS. 2 szkoly maja do nich lacze. Pierwsza -
pelne komercyjne 512 kbit/s, druga - tez cos kolo tego, ale na warunkach
edukacyjnych (sporo taniej).
Efekty:
szkola pierwsza: miodzio, czy po swiecie, czy po polsce - prawie zawsze
50 KBajtow/s
szkola druga: tragedia - czesto nie dziala (glownie w godz 9-15 ;))),
brak reakcji ze strony IDS na problemy (nie wspominajac o caly czas
widocznym banerze, ale to z powodu "edukacyjnosci").

Ogolnie mowiac firma dzialajaca "nierowno". Lacza jak w 1 zyczylbym
kazdemu, lacza 2 - tylko wrogowi ;)))

        Artur