Re: Alternatywne zrodlo zasilania [chyba robi sie NTG]

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_cafe.terabajt.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 04:59:41 MET DST

Jarek M wrote:

> A moze cos bardziej klasycznego. Zabawki znane z "profesjonalnych"
> zastosowan to zestaw barerii + inwerter na 220V + zasilaczyk do
> ladowania baterii.
Znasz może jakieś namiary na producenta ?

I jeszcze jedno pytanko. Znajomy powiedział mi, że istnieją urządzenia
zwane falownikami, które potrafią pracować jako tego rodzaju źródła
energii. Jednak to co znalazłem po przeszukaniu niektórych zasobów netu
nie wydaje się potwierdzać tego typu opinię. Z drugiej strony, odniosłem
wrażenie, że falowniki występują w różnych odmianach, więc może jednak ?

--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak