Re: pl.news.admin

Autor: Marcin Frankowski (ab_at_anti.spam.com)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 04:50:58 MET DST

Krzysztof Buda wrote:

> Czyli taki szary ludek jak ja, ktory tylko grzecznie czyta i sie uczy
> nie ma juz teraz szans , zeby przejrzec p.n.a ?
> Szkoda .

Grupę moderowaną możesz czytać bez ograniczeń. Możesz nawet na nią
napisać, jak masz jakieś pytanie - tylko że Twoja wiadomość najpierw trafi
do moderatora, który (która?) sprawdzi zgodność merytoryczną z tematyką
grupy i na podstawie tego albo przepuści, albo nie. Dzięki temu unika się
śmietnika, który na przykład zaczął się robić, jak expierd zaczął wygrażać
innym sądem za gromadzenie jego postów bez jego zgody ;->

--
        ___
|\  /| |        Marcin Frankowski
| \/ | |--  marcinf -at- globe.net.nz
|    | |  http://www.nowazelandia.prv.pl
strona antyspamowa: http://www.antyspam.prv.pl
(uwaga: adres w nagłówku jest antyspamowy, poprawny w podpisie)