Re: ISP - co wybrac

Autor: Pawel (pawjer_at_ld.onet.pl)
Data: Wed 25 Jul 2001 - 12:50:28 MET DST

Jest taka zasada w zyciu: Cheap things no good, good things no cheap!!!

Radze sie kierowac ta zasada przy wyborze ISP. Pamietaj ze 1 MBit moze
chodzic Ci wolniej niz 256 KBit u innego! Te szybkosci to tylko predkosc do
najblizszego routera a nie lacz internetowych. Warto o tym pamietac!

Pozdrawiam,

Pawel