Re: Tele2 - serwis

Autor: Maciej Anczura (shog_at_icm.edu.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 11:13:48 MET DST

Polo wrote:

>Czy ktos z szanownych grupowiczow probowal przyciagnac uwage Dzialu
>Technicznego Tele2 - Air2Net (wymiana uszkodzonego terminala) inaczej jak
>tylko poprzez telefonowanie na 0-801 333 222?
>Pani przyjmujaca zgloszenie nawet nie jest w stanie potwierdzic czy
>poprzednie zgloszenie zostalo przyjete. Cos tu nie hula. Nie tylko siec.

Tak. Probowalem.
W momencie kiedy terminal sie zepsul, nie bylo mnie w wawie.
Panowie z t2 sami to zauwazyli i po powrocie zastalem trzy
wiadomosci na poczcie glosowej z prosba o kontakt.
Po moim telefonie pojawili sie w ciagu dwoch godzin.

Nie wiem czy to na pewno te numery, ale sprobuj
5495060, 0501210554 [w kazdym razie sa do t2 i ktos tam
w miare sensowny odbiera].

--
- Maciej Anczura - shog_at_icm.edu.pl - catch me if you can -