Odp: proxy dla polpak

Autor: Piotrek Kapczuk (piotrek.kapczuk_at_DeLeTE-me.hoop.pl)
Data: Tue 24 Jul 2001 - 10:39:04 MET DST

Użytkownik "Pawel Krawczyk" <anti_kravietz_at_ceti.pl> napisał w wiadomości

> To zależy w dużej mierze od ilości userów, która korzysta z danego proxy.
> W3cache.ceti.pl miało kiedyś powyżej 25% trafień. Nie wiem ile teraz,

Procent trafień zależy od wielu czynników. Chyba najbardziej od, że tak
powiem struktury userów. Odsetek hitów może wyglądać ładniutko jeśli jest to
grupa osób łącząca się z podobnymi stronami, np pracownicy firmy szukający
informacji branżowych, czy też studenci wczytujący na zajęciach tą samą
stronę po raz setny. Inaczej bywa gdy jest to kilka osób na SDI o odmiennych
zupełnie zainteresowaniach, gdzie profile odwiedzanych stron się nie
nakładają.

> ale raczej nie zmalało, bo jest więcej klientów i przynajmniej kilka
> siblingów w sieciach klientów podpiętych przez CETI.
  ^^^^^^^^^

Przy dużej skali sieci, moim zdaniem, w3cache dopiero pokazuje pozaurki,
kiedy zepnie się kilka serwerków w hierarchię. Coś jak z segmentami
ethernetu. Jak to pozpinać switchami, działa zupełnie inaczej :)

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk