Re: proxy dla polpak

Autor: Pawel Krawczyk (anti_kravietz_at_ceti.pl)
Data: Mon 23 Jul 2001 - 21:03:37 MET DST

Adam Kułagowski <fidor_at_hoga.pl> wrote:

> Czy ja wiem - dla 7 osobowej sieci lokalnej squid ma ~5% (+-1%) trafien w
> cache. Tak wiec duzo to nie jest. Nie wiem moze sa lepsze wyniki na innych
> serwerach ale przypuszcam ze podobnie.

To zależy w dużej mierze od ilości userów, która korzysta z danego proxy.
W3cache.ceti.pl miało kiedyś powyżej 25% trafień. Nie wiem ile teraz,
ale raczej nie zmalało, bo jest więcej klientów i przynajmniej kilka
siblingów w sieciach klientów podpiętych przez CETI.

--
Paweł Krawczyk *** home: <http://ceti.pl/~kravietz/>
security: <http://ipsec.pl/>  *** fidonet: 2:486/23