Re: internet poprzez EOL

Autor: corvus5 (corvus_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 13:43:35 MET DST

> Pod tym adresem jest lista krajow do ktorych dostarczaja.
>
> Nie ma tam Polski, ale takze Niemiec i Turcji.
> Mysle ze sprawa jest do wyjasnienia z EOL.
> O ile pamietam, to dyrektywy UE zakazuja firmom dzialajacym na terenie UE
> wybiorczej obslugi zagranicznych klientow.
> Ale zapytam sie EOL.

Jak udalo mi sie sprawdzic moj ISP od kilku wykupil dodatkowe
lacze z EOL. Dopoki kilka osob uzylo to bylo IMHO swietne
transfery rzedu nawet 50 KB/s przy kilkunastu sesjach.
Teraz juz uzywaja go chyba wszyscy i jest transfer 2 KB/s
przy szczesciu. Jednak strony z hameryki ida nieco szybciej
niz przez polpak

corvus