Re: Odp: Podszywacz

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 20:40:32 MET DST

Dnia 20 Jul 01 o godz. 17:17, Jarosław Strzałkowski napisal(a):

> zatrzymanego
>
> _Nikt_ na naszym serwerze - przesyłka zostaje zatrzymana zanim list trafi do
> naszego serwera.

Mysle, ze niefortunnie uzyles okreslenia "zatrzymana", co niepotrzebnie
wywolalo Experta z lasu - bo tak naprawde to, co sie dzieje z przesylka w
takiej sytuacji, to jest jej *odrzucenie* przez serwer, a nie "zatrzymanie".
"Zatrzymanie" sugeruje, ze list laduje sobie w jakims katalogu na serwerze i
tam lezy...

Swoja droga ta wasza autoryzacja powoduje problem w sytuacji, gdy user majacy
konto na Onecie, ale majacy dostep do innego serwera SMTP (np. swojego
providera) chce wysylac przez ten inny serwer (bo jest mu topologicznie
blizszy w sieci), ale z onetowym "From:" (bo tak lubi ;-)) maile do innych
userow z Onetu. Te maile nie przejda... :-(((
Poniewaz mam takich userow w swojej sieci i pare razy zdarzyl mi sie taki
przypadek, dlatego o tym pisze.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl