Re: internet poprzez EOL

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 20 Jul 2001 - 13:50:37 MET DST

corvus5 napisał:

> Jak udalo mi sie sprawdzic moj ISP od kilku wykupil dodatkowe
> lacze z EOL. Dopoki kilka osob uzylo to bylo IMHO swietne
> transfery rzedu nawet 50 KB/s przy kilkunastu sesjach.
> Teraz juz uzywaja go chyba wszyscy i jest transfer 2 KB/s
> przy szczesciu. Jednak strony z hameryki ida nieco szybciej
> niz przez polpak

Jak mozesz porownywac EOL do polpaku czy nawet SDI.
150 euro rocznie za abonament to ok. 500 zl
SDI 160/msc. 3 msc. x 160 = 480 zl

A dodatkowo w EOL nie kaza kupowac karty DVB ale dawali za kaucja chyba 50
euro.

Moze sie obawiaja, ze wyglodzeni internauci z Europy Wschodniej kupia 10.000
abonamentow EOL i transfer padnie ?

Jacek