Re: Domeny top-level (.com)

Autor: FastViper (mwojtczuk_at_go2.pl)
Data: Wed 18 Jul 2001 - 18:47:33 MET DST

Grzegorz Janoszka wrote:

> : - Dlaczego akurat ten a nie inny DNS?
>
> Oj panie, a dlaczego DNS a nie UTR albo FKN?
> Bo tak i już.

Domain Name System - nie jest powodem?
Ciekawi mnie to, dlatego pytam. Kto to ustalił?

> : - Czy taki server zawiera opisy wszystkich domen, czy tylko wskazuje
> : gdzie są te opisy?
>
> Nie rozumieć pytania.

Czy w takim bilbo.nask.org.pl jest napisane, że onet.pl ma taki ip jaki ma,
czy jest raczej napisane gdzie szukać NS dla domeny onet.pl ?
Gdzie jest napisane gdzie szukać NS dla domeny .pl ?

> : - Czy ja mogę sobie na potrzeby sieci lokalnej zrobić domenę top-level
> Oj zainteresuj to się Ty, weź poszukaj na sieci czegoś o DNS.

Czytałem jak działa DNS, nawet sobie postawiłem własny.. Czytałem trochę o
sposobie komunikacji i spoofingu... Ale pytania pozostały..

--
Marcin Wojtczuk_
fastviper_at_poczta.onet.pl