Re: Wp a TPSA

Autor: DooMiniK (bachus20_at_poczta.wp.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 15:00:32 MET DST

Użytkownik "wojtek / konta.pl" <wojtek_at_kontaNOSPAM.pl> napisał w wiadomości news:9ip8gm$chc$1_at_news.tpi.pl...
> nie
> innrgo
> o poziomie odeona:
[cut]
> inny portal? jestem w stanie zniesc reklame lotto na onecie, poniewaz
> rekompensuje mi to zawartosc. nie moge podac ci innych portali, bo nie czuje
> sie osoba kompetentna. praktycznie nie odwiedzam portali, jezeli juz musze
> to jest to wlasnie onet.
> ps. widze, ze antykomercja coraz bardziej w modzie...
Najgorze jest to, że coraz bardziej jest widoczne pisanie 'artykułów' za pomocą
trzech kombinacji klawiszy: ctrl+a, ctrl+c, ctrl+v ...
Kiedyś to jeszcze zmieniano w dość istotny sposób treść - ostatnio kilka 'portali'
idzie na łatwizne i nawet nie zmienia błędów językowych ...

--
DooMiniK (bachus)
bachus_at_irc.pl