Re: Rejestracja domeny

Autor: Lukasz Komsta (luke_at_ariadna.pl)
Data: Mon 16 Jul 2001 - 18:45:19 MET DST

"Paweł" wrote:

> Zawsze mi się wydawało, że cała fatyga takiej firmy to wpis do serwera DNS.

Tak, ale własnego, a nie Twojego.

> Czy ten wpis domenie przyporządkowuje konkretny IP, który podaję w momencie
> rejestracji?

Tak, ale Twoich serwerów DNS, a nie tego, co do nich chcesz wpisać.

> Co jeśli posiadam konto na serwerze i mój dotychczasowy adres to
> cos-tam.pl/mojid a nie cos-tam.pl?

A możesz jaśniej?

Aby zarejestrować domenę, musisz mieć dla niej dwa (co najmniej) serwery
DNS. Rejestracja polega na podaniu, które serwery DNS będą ją
obasługiwać. To, co potem na nich będzie, zależy już tylko od Ciebie. W
przypadku domeny .com możesz też w każdej chwili te serwry DNS zmienić.

--
* Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
* http://www.komsta.net/ * ICQ 14892426 *