Re: Wp a TPSA

Autor: wojtek / konta.pl (wojtek_at_kontaNOSPAM.pl)
Data: Sat 14 Jul 2001 - 12:57:13 MET DST

> Dobrze, w takim razie niech ktoś poda inny portal z małą ilością reklam,
nie
> chcę być tutaj posądzany o reklamę odeon.pl, ale nie widzę po prostu
innrgo
> portalu. No może poza o2.pl, który jednak reprezentuje niższy poziom.

o poziomie odeona:

1. recenzja dysku:
http://www.komputery.odeon.pl/twarde/modele/3.php3
"Nowe dyski Seagate Barracuda ATA II (...) sš bardzo ciche,"
bzdura... kompletna... dyski sa b. glosne > porownaj opienie na np.
www.twojepc.pl/board.php
+ moja wlasna (mam juz 4ta barracude, obecnie III, mialem II i wiem co to za
dysk...)

2. recenzja ati rage fury pro:
http://www.komputery.odeon.pl/kartygraficzne/modele/3.php3
"Obecnie jest najbardziej wydajnym i najszybszym akceleratorem graficznym na
œwiecie."
bzdura, w momencie wyjscia tego chipu (oprawione ati 128, wyzsze
czestotliwosci taktowania, wiekszy rozmiar tekstur), bylo juz sporo
wydajniejszych chipow - chociazby tnt2 ultra... czyli bzdyra +
nieaktualnosc...

3. i kilka innych...

inny portal? jestem w stanie zniesc reklame lotto na onecie, poniewaz
rekompensuje mi to zawartosc. nie moge podac ci innych portali, bo nie czuje
sie osoba kompetentna. praktycznie nie odwiedzam portali, jezeli juz musze
to jest to wlasnie onet.

ps. widze, ze antykomercja coraz bardziej w modzie...

--
pozdr.