Re: Teleglobe i tpsa

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 17:26:53 MET DST

miab <miab_at_warman.com.pl> wrote:
<CIACH>

> Sugerujesz ze mialem i mam szanse zmierzyc sie z cwaniaczkiem, ktory
> za moje(m. innymi) pieniadze(np. z podatkow) zbudowal i rozbudowuje swoja
> infrastrukture oraz, ktory jest wpisany niemalze do konstytucji jako
> narodowy operator.

O ile wiem to tak postapil NASK. TPSA coby nie mowic zrobila to juz z wlasnej kasy.
Nie wiem czy pamietasz jak wygladal pl internet zanim powstal polpak-t i tpnet:
wtedy za kazdy MB wyslany/sciagniety z zagranicy placilo sie 1 zl a
lacze 115200 bps do internetu to byl naprawde niezly bajer. I nagle
przyszedl polpak i za marne pieniadze dawal 2 mbity (!!!) bez sankcji
za generowany ruch.

Ale to bylo dawno temu...

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki