Re: Teleglobe i tpsa

Autor: miab (miab_at_warman.com.pl)
Data: Thu 12 Jul 2001 - 16:14:00 MET DST

Wojtek Zak napisał(a) w wiadomości: <9ikagt$m59$1_at_news.tpi.pl>...

>Użytkownik "miab" <miab_at_warman.com.pl> napisał w wiadomości

>W Polsce nigdy nie było monopolu ani na usługi transmisji danych ani na
>świadczenie usługi dostepu do Internetu.
>Mogłeś i możesz założyć firmę, wyłożyć kasę na łącze 34 Mb/s do Anglii i
>świadczyć usługi.
>Pewnie ci się to nie zwróci, ale możesz to zrobić.

Sugerujesz ze mialem i mam szanse zmierzyc sie z cwaniaczkiem, ktory
za moje(m. innymi) pieniadze(np. z podatkow) zbudowal i rozbudowuje swoja
infrastrukture oraz, ktory jest wpisany niemalze do konstytucji jako
narodowy
operator.
Ale jak widze Twoje ostatnie zdanie z praktycznie zaprzecza poprednim

miab