Re: posty - html

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 19:31:57 MET DST

Dnia 7 Jul 01 o godz. 3:16, Maciej Karwek napisal(a):

> Mam pytanie: czy można bez problemu wysyłać wiadomości do grupy w html-u,
> czy większość (wszyscy) odczytają te e-maile? Chodzi mi oto, żeby np.
> podkreślić to , że wolę dostawać odpowiedzi na priva.

NIE, NIE i jeszcze raz NIE. Na grupy dyskusyjne NIE wysyla sie postow w
HTML-u. (Zreszta w mailu lepiej tez HTML-a nie uzywac, zwlaszcza jak sie
wysyla do nieznanych sobie osob ktore nie wiadomo jak zareaguja - ja np.
bardzo nie lubie jak ktos mi przysyla maile w HTML-u).
A jak chcesz, zeby odpowiadano ci na priva, to od tego jest
naglowek "Followup-To: poster". Co tu ma do rzeczy HTML?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl