Re: posty - html

Autor: porzeraczmuzguw (malymis_at_puchatek.com)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 15:53:15 MET DST

Fri, 6 Jul 2001 20:55:03 +0200, "Maciej Karwek" <maciek_at_icom.prv.pl>
in msg <9i52e6$dps$7_at_news.tpi.pl> wrote:

>Mam pytanie: czy można bez problemu wysyłać wiadomości do grupy w html-u,

nie

>czy większość (wszyscy) odczytają te e-maile?

tak. nie jestem specem od czytników, ale taki np. jeśli ustawisz
wysyłanie postów w HTML wyśle też werje czysto tekstową, więc raczej
każdy ją odczyta... ale sam pomyśl: to przynajmniej dwukrotnie
zwiększa objętość posta (bo tak określa się usenetową wiadomość - nie
"e-mail")

>Chodzi mi oto, żeby np.
>podkreślić to , że wolę dostawać odpowiedzi na priva.

podkreślić? napisz to dużymi literami (choć to będzie krzyk) albo
ujmij w gwiazdki *o tak*. Najlepiej jednak ustaw sobier FUT-a (Follow
Up To) na "poster" (tak jak ja mam ;) )

--
 pozdrawia         malymis_at_puchatek.com
 porzeraczmuzguw   http://gry.wp.pl