Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Pawel Wimmer (pwimmer_at_www-mag.com.pl)
Data: Sat 07 Jul 2001 - 01:44:21 MET DST

"Piotr Kucharski" <chopin_at_sgh.waw.pl> wrote in message

> Dopiero by się raban podniósł. I pewnie byś miał nieprzyjemności
> w pracy, gdybyś pomimo regulaminu i prawa klienta do nazwy domeny
> tejże nie zarejestrował.

Mozliwe, choc znajdzie sie zapewne na Zachodzie niejeden przypadek soczystej
dyskusji nad tym, czy osoba lub firma miala prawo wziac sobie volkswagen.com
czy juliaroberts.com. AFAIK, mialy miejsce przypadki odmowienia rejestracji
czy wrecz zabrania juz zarejestrowanej domeny - oczywiscie w tym ostatnim
wypadku w procesie sadowym.
PW
P.S. Jestem nie tylko za prawem, ale i za zdrowym rozsadkiem. Sprawa Ziolek
jest latwa, bo przekret jest oczywisty nawet dla niemowlecia. Gdyby nazwali
sie Nicrosoft i wzieli www.nicrosoft.pl, mozna by sie tylko usmiac, jak juz
to mialo miejsce z www.jicrosoft.com.