Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 22:06:03 MET DST

Pawel Wimmer, napisał(a):

> "Przemyslaw Maciuszko" <sal_at_irc.pl> wrote in message
>
> [cut wszystko]
>
> Daruj, ale pieprzysz. Nie bede sie odnosic do zadnego z tych zdan, bo szkoda
> dyskusji.

Niestety w pewnym miejscu ma racje. Moralnosc moralnoscia i nie ma 2 ludzi
ktorzy maja ja identyczna. W momencie kiedy zaczna sie pojawiac rozniecy
pomiedzy moralnoscia dajmy na to urzednika z NASKu a osoba z Usenetu na
polip znow powroci znany nam wszystkim watek.

Moralnosc nie powinna miec tutaj zadnego znaczenia. Uwazam, iz gdyby NASK
trzymal sie szczegolowo regulaminu oraz nie mial za przeproszeniem bu* w
papierach to nie byloby narzekania na ta firme.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Death is life's way of telling you you've been fired.