Re: NASK - wymiana opinii

Autor: adam / konta.pl (adam_at_konta.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 21:55:45 MET DST

Witam,

> cos placzesz sie w zeznaniach - raz piszesz ze dobrze raz ze zle.

Przeczytaj raz jeszcze. Czemu generalizujesz? Czy prawda wedlug Ciebie nie
moze byc posrodku ? Jestes programista ?:) tylko 0 albo tylko 1...

NASK postapil zgodnie z prawem, bo zarejestrowal domene microsoft.pl firmie
microsoft. To mi sie podoba - nie mam absolutnie nic przeciwko.

Problem w tym, ze wlasciciel _na pewno_ musial sie niezle nameczyc, zeby ta
domene zdobyc - musial miec pewnie stos papierow, ze jego firma nazywa sie
microsoft... I NASK nie mial wyboru. A wolalbym, zeby byle kloszard MOGL ja
zarejestrowac (jezeli bylaby wolna) nie majac z nazwa/firma 'microsoft' nic
wspolnego ! To nic, ze 'prawdziwy' Microsoft by go scigal (lub nie..) - to
juz sprawa miedzy nimi i NASKu nie nalezaloby w to w zaden sposob mieszac.

Ale to chyba pobozne zyczenia.. choc, kto wie ?
pozdr.

--
Szendzielorz Adam
E-mail: adam_at_civ.net.pl