Re: Odwoluje

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 12:32:36 MET DST

Paweł Pluta napłodził(a):

> Ależ nie szkodzi, nie szkodzi. Ważne, że jest jakiś punkt
> zaczepienia, gdzieś dochodzi kabel, przez który wysyłasz.
> Jak się ktoś zaprze, to stanie pod domem, popatrzy kto wchodzi, kto
> wychodzi, trochę roboty i znajdzie. Tylko że musiałoby mu się
> strasznie nudzić.

dalej nie rozumiesz - I CO Z TEGO ze mnie wielka mafia NASK odnajdzie ?
CZEGO sie boicie ??? Ze wynajma ruskich ?? :)) Ja moge to zrobic ale
nie instytucja , moze to zrobic osoba PRYWATNA ..juz widze te listy
goncze i telefony do pruszkowa "namierzcie RusHa bo zadziera z Witkiem

> Możesz się za dziesięć lat przykro zdziwić, jak się pojawi komornik
> po całość z odsetkami.

a komu je wysle ? chyba na biegun poolnocny:)

--
Pozdrawiam.
RusH   // BigTowerATX CaseMod