Re: Odwoluje

Autor: Paweł Pluta (hal9000_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 09:42:27 MET DST

On 5 Jul 2001 02:29:06 GMT, RusH
<rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM> wrote:
>Przemyslaw Popielarski napłodził(a):

>wszystko sie zgadza - tyle ze ja tam nie mieszkam :)

Ależ nie szkodzi, nie szkodzi. Ważne, że jest jakiś punkt zaczepienia,
gdzieś dochodzi kabel, przez który wysyłasz.
Jak się ktoś zaprze, to stanie pod domem, popatrzy kto wchodzi, kto wychodzi,
trochę roboty i znajdzie. Tylko że musiałoby mu się strasznie nudzić.

>widzisz jak ty nic nie rozumiesz ..zupelnie jak kanar co mi mandat
>wypisuje niezadowolony ze w lape nie dostal -gupi mysli ze kara do mnie
>przyjdzie

Możesz się za dziesięć lat przykro zdziwić, jak się pojawi komornik
po całość z odsetkami.

                Paweł Pluta

--
- Is life always like this or only when you're a child?
- Always like this.