Re: Odwoluje

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 02:41:38 MET DST

On Thu, 5 Jul 2001, Mirek Luc wrote:

> : Jako, ze jestem czlowiek o ugodowym usposobieniu oraz nie zalezalo mi na
> : otrzymywaniu maili od panow z NASKu (czy slowa typu "morda w kubel" sa
> : ogolnie przyjete w korespondencji? ucza tego na kursach PR?) postanowilem
> : wyslac to oswiadczenie na zasadzie 'a odwalcie sie ode mnie' i miec spokoj.
> Podeslij do mnie na priva maila z NASKu (wazne: wraz z pelnymi naglowkami!),
> o ktorym wyzej piszesz.

Czyli podejrzewasz, ze ten mail to byl fake???
Czy mozemy oczekiwac, ze wyslesz na polipa odpowiedz - czy byl to fake czy
nie???
I na wypadek, gdyby to _nie_ byl fake, pytanie retoryczne do autorow tego
maila: Panowie, czy nie sadzicie, ze takie postepowanie to jest temat dla
prasy???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   Miesiecznik INTERNET