Re: Internet w cyfrowym dekoderze Polsatu

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Thu 05 Jul 2001 - 02:32:04 MET DST

Dnia 4 Jul 01 o godz. 21:17, ilonisko_at_poczta.onet.pl napisal(a):

> JAK to jest z tym dostępem do internetu w cyfrowym dekoderze Polsatu?
> DZwoniłam do dwóch punktów dystybucji.W jednym mi powiedzieli,że to żaden
> internet,ma się dostęp do stron wybranych.
> W drugim punkcie,gdy się spytałam pana,czy dostęp do internetu jest
> nieograniczony,czy ograniczony,pan stwierdził,że nie rozumie mojego pytania,bo
> jak dostęp do intenetu może byc ograniczony.Wszystko można przeglądać tylko nie
> ma możliwości zapisu na twardym dysku.
> To kto ma rację?

Z tego co wiem to ten caly dekoder Polsatu to jest takie normalne WebTV,
czyli racje mial ten drugi Pan.
Tym z pierwszego punktu pewnie sie pomylilo z Cyfra+, gdzie faktycznie jest
"Internet" dzialajacy na zasadzie telegazety i odbioru wybranych stron z
Wirtualnej Polski.
Natomiast sam bym chetnie poznal wiecej szczegolow dot. tego calego
dekodera. Jaki to ma procesor na pokladzie, jakie oprogramowanie, jakie
formaty i protokoly obsluguje (co z Java? Javascriptem? audio/video?), czy
moze korzystac z dial-upu dowolnego ISP czy ma na sztywno wprogramowane
0-202122 i tak dalej... W Polsacie nie sposob uzyskac jakichkolwiek
informacji. Widzial ktos moze juz to cudo na wlasne oczy???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl