Re: Odwoluje

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 18:38:29 MET DST

czeslaw666_at_poczta.onet.pl wrote:
: Tu ja, Krzysiek. Pisze przez Onet.niusy bo moj Outlook cos nie konktaktuje :)

: Jako, ze jestem czlowiek o ugodowym usposobieniu oraz nie zalezalo mi na
: otrzymywaniu maili od panow z NASKu (czy slowa typu "morda w kubel" sa
: ogolnie przyjete w korespondencji? ucza tego na kursach PR?) postanowilem
: wyslac to oswiadczenie na zasadzie 'a odwalcie sie ode mnie' i miec spokoj.
Podeslij do mnie na priva maila z NASKu (wazne: wraz z pelnymi naglowkami!),
o ktorym wyzej piszesz.

-Mirek