Internet w cyfrowym dekoderze Polsatu

Autor: ilonisko_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 04 Jul 2001 - 14:48:17 MET DST

CZeść.
JAK to jest z tym dostępem do internetu w cyfrowym dekoderze Polsatu?
DZwoniłam do dwóch punktów dystybucji.W jednym mi powiedzieli,że to żaden
internet,ma się dostęp do stron wybranych.
W drugim punkcie,gdy się spytałam pana,czy dostęp do internetu jest
nieograniczony,czy ograniczony,pan stwierdził,że nie rozumie mojego pytania,bo
jak dostęp do intenetu może byc ograniczony.Wszystko można przeglądać tylko nie
ma możliwości zapisu na twardym dysku.
To kto ma rację?
I jeszcze chciałabym wiedzieć,czy na magnetowid,można przegrać z internetu?
Kupić ten cyfrowy dekoder Polsatu,czy nie?
Ilona