Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Radoslaw Kojdecki (Iradek_at_tychy.nIet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 18:15:55 MET DST

In article <slrn9k6f15.os7.pawel_at_w.waw.pl>, Pawel Szymanski wrote:
>a to ja mam pytanie, jesli mozna:
>powiedzmy, ze chcialbym zarejestrowac np. domene
>narciarstwo.pl - jakie musze przedstawic dokumenty?
>dyplom ukonczenia szkolki narciarskiej? czy moze mam
>zalozyc firme narty s.c. ?
>Pytam powaznie i bez zlosliwosci: kumplowi kilka
>dni temu odmowiono rejestracji domeny bedacej nazwa
>dyscypliny sportowej, proszac go o przeslanie dokumentow
>okreslajacych jego prawa do takiej domeny
>i on biedak nie wie co ma wyslac.
>moze byc odpowiedz na priv.
>Bede wdzieczny.

Ja mam obecnie "w kolejce" wniosek o zarejestrowanie domeny bedacej nazwa
lokalu prowadzonego przez Wnioskodawce. Jak On biedny ma udokumentowac
swoje prawo do tej nazwy ? (nazwa firmy jest inna niz nazwa lokalu).

pozdrawiam,

Radek

P.S. Sprawa dotyczaca mojego pierwszego e-mail'a w tym watku zostala mi
dokladnie wyjasniona przez Witolda M. ktoremu dziekuje za powazne
potraktowanie., a NASK'owi zycze wiecej takich pracownikow :)

           Odpowiadając usuń literki "I" z adresu e-mail