Re: trolle się mnożą (z cyklu rotfl)

Autor: wojtek / konta.pl (wojtek_at_kontaNOSPAM.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 18:20:15 MET DST

> Wszelkie tego typu listy pozostają od pewnego czasu bez odpowiedzi (jest
> ich więcej, ostatnio nawet "czy można postawić tylko jednego małego
> botka plis plis"). Ja zaś mam doskonały ubaw, którym się niniejszym z
> grupowiczami dzielę.

pozostaje cieszyc sie, ze nie dostajesz po odmowie obietnic typu:

"k**** za***** cie, wiem gdzie mieszkasz..."

etc.
byly i takie sympatyczne momenty w 'karierze' mojego serwera. czasem
zastanawialem sie, czy nie dac mlodziezy, ktora ma mnie zabic, zatluc,
zadzgac i zakopac szansy. spotkalaby ich moc niespodzianek:), ale po co...

--
pozdr.