Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Jacek Artymiak (workstations_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 19:39:55 MET DST

"Radoslaw Kojdecki" <Iradek_at_tychy.nIet.pl> wrote in message

> [...]

<ciach>

> Ja mam obecnie "w kolejce" wniosek o zarejestrowanie domeny bedacej nazwa
> lokalu prowadzonego przez Wnioskodawce. Jak On biedny ma udokumentowac
> swoje prawo do tej nazwy ? (nazwa firmy jest inna niz nazwa lokalu).

Unikam takich problemow rejestrujac domeny .com, .net, albo .org. Place i
mam
w ciagu 24-48 godzin domene "w kieszeni", i to za cene mniejsza niz oplata
za
domene .pl. Dopoki rejestracja domen .pl odbywa sie w tak prymitywny i
niejasny
sposob, jak dotad, dopoty nie bedzie mi sie chcialo czekac na rejestracje
domeny
w NASK.

Jedynym wyjatkiem sa prosby klienta o rejestracje domeny .pl, ale coz,
Klient-Nasz Pan.

Pozdrawiam,

Jacek Artymiak