Re: Odwoluje

Autor: czeslaw666_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 04 Jul 2001 - 18:06:29 MET DST

Tu ja, Krzysiek. Pisze przez Onet.niusy bo moj Outlook cos nie konktaktuje :)

Postanowilem napisac to 'oswiadczenie', bo panowie z NASKu wyslali do mnie
kilka maili, w ktorych to udowadniali, jaki to NASK jest biedny, falszywie
oczerniany przez miliony zlosliwych trolli. Oprocz tego zamachali mi przed
oczami informacjami o moim zatrudnieniu (skad je mieli?), postraszyli troche
prawnikami, itd. Trzeba przyznac, ze potem calkiem uprzejmie poprosili
o "sprostowanie".

Jako, ze jestem czlowiek o ugodowym usposobieniu oraz nie zalezalo mi na
otrzymywaniu maili od panow z NASKu (czy slowa typu "morda w kubel" sa ogolnie
przyjete w korespondencji? ucza tego na kursach PR?) postanowilem wyslac to
oswiadczenie na zasadzie 'a odwalcie sie ode mnie' i miec spokoj.

Wszyscy wiedza, jak jest, a mi jest wszystko jedno, bo ta grupe czytam i tak
tylko okazjonalnie.

No, to byloby na tyle.
W razie, gdyby ktos sie chcial skontaktowac - prosze pisac na
krzysiek_at_energoinfarm.com.pl bo moj Opsluk odmawia wspolpracy z newsami.

Pozdrawiam,
Krzysiek