Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Pawel Wimmer (pwimmer_at_www-mag.com.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 17:22:02 MET DST

"Mirek Luc" <mirecki_at_nask.pl> wrote in message

> Dlaczego? Twoje zdziwienie budzi fakt, ze te domeny "microsoftowe"
> zostaly zarejestrowane dla firmy Microsoft? Hmmm...

Dla kogo? Ja widze cos zupelnie innego! Microsoft Ziolka & Spolka.
Bez zartow :-)

> A skad wiesz, ze "nie zareagwal"? Byles tu i spogladales na proces
> rejestracji tych domen? Nie. Prosciej byloby przede wszystkim zapytac.
> Lecz ty wolisz na dzien dobry obszczekac ludzi nawet nie zastanawiajac
> sie nad slusznoscia swoich wywodow. Smutne to troche. A poza tym, NASK
> nie jest urzedem. Juz mnie nudzi przypoominanie tego faktu.

Czy chcesz stwierdzic, ze przed wyrazeniem prywatnej opinii w grupie mam
przeprowadzic research w NASK-u? Ja wierze wlasnym oczom. Tak jak ten
sluchacz wykladu Zenona z Elei, ktory zaczal sie przechadzac, zaprzeczajac
tezie wykladu, ze ruch jest niemozliwy...
PW

P.S. Nie zadaje pytania o rejestracje samej firmy Microsoft Ziolka, bo
rozumiem, ze stosowni urzednicy nie czytaja Usenetu.