Re: NASK - jak myslicie cd.

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 17:31:31 MET DST

Pawel Wimmer <pwimmer_at_www-mag.com.pl> wrote:
: "Mirek Luc" <mirecki_at_nask.pl> wrote in message
: news:9hv929$opp$4_at_pippin.nask.waw.pl...

:> NASK _musi_ kierowac sie prawem i regulaminem. Wyskoczyles z ta etyka...
: Fakt, wyskoczylem...
: Mirku, od jutra bede bekac w towarzystwie. Nie ma prawa zabraniajacego
: takiego zachowania :-)
Ale nie w moim towarzystwie.:) A juz powazniej, to wlasnie o to chodzi,
ze przy rejestracji nie mozemy kierowac sie swoim widzimisie, czy tez
innymi wzgledami pozaregulaminowymi, jak np. etyka (jak wepchnac etyke
do regulaminu?). Np. nie lubie firmy, nazwy, pacjenta, po prostu nie
podoba mi sie, to nie zarejestruje jakiejs domeny, chociaz spelnione sa
wszelkie wymogi regulaminu. Tak nie mzemy postepowac. Wywolam wilka z
lasu: podobnie bylo z www.pl i www.com.pl. Ale burza bedzie.:-)

: P.S. Ale wyjasnij mi, jako NASK-owiec, jakim cudem to to zostalo
: zarejestrowane!
Bo zostaly spelnione wymogi rejestracji tych nazw. Tylko tyle i az tyle.

-Mirek