Re: Odwoluje

Autor: Marek Dyjor (mdyjor_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 22:06:47 MET DST

Użytkownik "Glina" <glina2_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości
> To co , juz nawet wlasnej opinii wyglaszac nie mozna ?
> Hehe .. teraz zostaje tylko czekac az Microsoft (nie ten od ziol
;) )
> zacznie procesowac sie z 75% uzytkownikow ich systemow ktorzy w
akcie
> desperacji krzykneli "co za kretyn z tego billa".
>
> Nie no .. podwojny ROTFL. No i wypada mi jeszcze dorzucic gratulacje
dla
> panow z NASKu(TM)
Ja myśle że nask bierze przykład włąsnie z Redmont
przecież to oni wymyśłili że mają prawa autorskie do publikowania
informacji
o wałkach w ich genialnym sofcie.

Pozostaje tylko piętnować publicznie takie zachowanie jako uderzające
w wolność
wypowiedzi.

Zastanawiam sie tylko czy panowie z nask zastanawiali się jak zostanie
odebrane zmuszenie
jednego z internautów do publicznego odszczekania jego twierdzeń o tej
firmie
które zreszta są zdaniem większości osób mających kontakty z ta
szanowną firmą.

Panowie i Panie którzy ośmieliliście się kiedykolwiek skrytykowac
majestat nasku
drżyjcie, czarne listy już sa gotowe, niedługo nad ranem usłyszycie
pukanie do drzwi.

--
Marek Dyjor
mdyjor_at_poczta.onet.pl