Re: podpis cyfrowy

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:16:01 MET DST

Vizvary II Istvan napisał:

> "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Kolega specjalista od kluczy :-))))

widze ze wiedza bije z tego postu, zatem czekam na te wiedze.

> Zmiana tresci czego ? Kluczy czy breloczka ? A moze masz wyswietlacz 4-5
> centymetrowy na breloczku ?

a moze by tak choc raz pytanie na temat ?

> Od tego sa inne metody - poducz sie. Proponuje od rachunku
> prawdopodobienstwa zaczac.

Ja sie poduczylem.
Jezeli Kolega ma jakies problemy z trywialnym dowodem na istnienie wielu
plikow graficznych
o jednakowym podpisie cyfrowym, to podpowiem, ze rachunek prawdopodobienstwa
dla dowodu nie jest potrzebny.

> Ograniczone, ale jest. W sieciach korporacyjnych z Windows2000 czasami sie
> uzywa.

> Vizvary
>
> PS. Czlowieku ! Po takiej plamie jaka dalesz podczas ostatniej dyskusji
> wsrod prawnikow, ja bym na twoim miejscu publicznie sie nie pokazal przez
> nastepny 10 lat.

No to bye bye na 10 lat, a konkretnie o co Koledze znow chodzi ?

Jacek