Re: podpis cyfrowy

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 00:32:24 MET DST

"Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> I tak, podszyc sie mozna tak jak w przypadku wejscia w posiadanie innych
> kluczy.

Kolega specjalista od kluczy :-))))

> Zmiana tresci jest niemozliwa bez zauwazenia, ale w przypadku plikow
> tekstowych,

Zmiana tresci czego ? Kluczy czy breloczka ? A moze masz wyswietlacz 4-5
centymetrowy na breloczku ?

> ale juz dowod na to, ze wiele roznych plikow graficznych,
> multimedialnych, zostanie podpisanych takim samym podpisem cyfrowym,
> jest trywialny.

Od tego sa inne metody - poducz sie. Proponuje od rachunku
prawdopodobienstwa zaczac.

> Czy jest zapotrzebowanie na takie klucze publiczne z wyjsciem USB,
> noszone na breloczku ?

Ograniczone, ale jest. W sieciach korporacyjnych z Windows2000 czasami sie
uzywa.

> Jacek

Vizvary

PS. Czlowieku ! Po takiej plamie jaka dalesz podczas ostatniej dyskusji
wsrod prawnikow, ja bym na twoim miejscu publicznie sie nie pokazal przez
nastepny 10 lat.