Re: Blokada w3cache ?

Autor: Szymko (Algedi_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 04 Jul 2001 - 12:36:03 MET DST

Użytkownik "Szymon Sokół" <szymon_at_bastard.operator.from.hell.pl> napisał w
wiadomości news:9ht7mo.3vu23v3.1_at_sloth.hell.pl...
> On Tue, 3 Jul 2001 02:55:04 +0200, "Szymko" <Algedi@_spam_friko7.onet.pl>
> Ostatnio zauważyłeś? To zostało zrobione w ubiegłym tysiącleciu... ;-)

Bardzo milo odpowiadasz :(
Zauwazylem teraz bo wczesniej korzystalem z innego bo ten i tak slabo
dzialal.
I nikogo za to nie oskarzam. To jest kogos server i ma prawo z nim robic co
che. A zapytac mozna.

> Po to, żebyś nie zapychał łącza pomiędzy TPNET i krakowskim MANem (do
którego
> podpięte są agh.edu.pl i pk.edu.pl), bo ono i tak ledwo zipie...

Masz racje dlatego nigdy z tego servera nie korzystam bo ping do niego z
tego samego miasta jest na poziomie 600 ( jak wogole przejdzie). A
sprawdzalem go tylko dlatego, ze moj (tzn. ten z ktorego korzystalem) proxy
przestal dzialac i nie wiedzialem czy umnie jest blad czy jest tego inna
przyczyna. I stad tez zadane pytanie.
Czy to bylo przestepstwo ??? Jezeli tak mozesz podac mnie do prokuratury ..
;-)

Mimio wszystko milego dnia.

  Szymko