Szukam taniej formy abonamentu na Internet ( Bochnia - rejon Osiedla Niepodległości )

Autor: Dariusz (dh_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 20:17:04 MET DST

Czy Starspeeder się opłaca ? Poszukuję rady/opinii użytkownika który
korzysta z tej formy internetu przez satelitę.

Mieszkam w Bochni. Moje rachunki za internet w TPSA ( modem 56 kbps a
rzeczywista prędkość oczywiście znacznie niższa ) wynoszą około 130zł. Czy
płacąc nadal za wychodzące połączenie modemem ( nie wiem jaka by to była
część obecnego rachunku ? ) do TPSA i po przeglądnięciu interesujących mnie
stron WWW ( nie kapuję czy strony wczytywały by mi się dzięki wsparciu przez
satelitę Starspeedera znacznie szybciej ? ) i sporadycznym ściąganiu
powiedzmy 20 MB-owych plików ten system jest bardziej dla mnie opłacalny od
TPSA - bo po określeniu który plik ma mi się ściągać dzieje się to w
błyskawicznym tempie ( 250 - 500 kbps ) na mój HDD i przez to krócej siedzę
w sieci TPSA. Reasumując moje wywody : Czy płacąc abonament w Starspeederze
w wysokości 87zł/m-c + rachunek za łączność jednokierunkową modemem w TPSA
( oraz nie licząc jednorazowych opłat za sprzęt, montaż i aktywację
Starspeedera ) opłaca mi się to bardziej finansowo niż wspomniane 130zł u
naszego krajowego monopolisty ( w ślimaczym tempie i przy częstym zrywaniu
połączenia ) ? Nie wiem jakie są kruczki w ofercie Starspeedera i czy nie
będzie z nim podobnych chec jak z Chello które z tego co mi sie wydaje jest
2 razy droższe ( nie wiem czy w Starspeederze są jakieś limity w ściąganiu
plików po przekroczeniu których trzeba słono bólić ? )
Starspeeder : www.internetsatelitarny.pl zerknij po informacje.