Re: Szukam taniej formy abonamentu na Internet ( Bochnia - rejon Osiedla Niepodległości )

Autor: Glina (glina2_at_silesianet.pl)
Data: Tue 03 Jul 2001 - 18:30:27 MET DST

> Starspeedera ) opłaca mi się to bardziej finansowo niż wspomniane 130zł u
> naszego krajowego monopolisty ( w ślimaczym tempie i przy częstym zrywaniu

Starspeeder z zalozenia jest przystosowany do sciagania plikow. Przy samym
www przyspieszenie bedzie niewielkie, natomiast jesli chodzi o polskie
strony to bedziesz wolal uzywac swojego standardowego lacza tpsa.

Jesli nie masz mozliwosci zalozenia normalnego lacza stalego to chociaz
poczekaj az TPSA wprowadzi zryzaltowane oplaty za modem (podobno we
wrzesniu).

Wtedy bedziesz sobie sciagal co ci sie rzewnie podoba i uzytek ze
starspeedera bedziesz mial wiekszy.

Pozdrawiam