Re: Polpak-T i wyjście na świat

Autor: obi (obi_at_usun-to.skrzynka.pl)
Data: Sun 01 Jul 2001 - 20:20:38 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kaczmarek" <andrew_kacz_at_wp.pl> napisał w
wiadomości news:3b3f4bdd$1_at_news.vogel.pl...

: jak pisalem, decyzje u tepsie zapadaja przynajmniej z 2 letnim
opoznieniem,
: co na rynku IT jest wiecznoscia...

Nawet jesli tepsa zwiekszy przepustowosc laczy to i tak za rok
bedziesz musial uzbroic sie w duzo cierpliwosci jesli to co piszesz
okaze sie prawda :) Na conajmniej dwa lata...
Na twoim miejscu pewnie tez bym wykupil te 2 Mb do polpaku, ale ze
zdecydowanie mniejszym optymizmem i tylko wtedy gdybym naprawde nie
mial innego wyjscia. Taka nasza smutna rzeczywistosc, mam nadzieje
ze juz niedlugo sie to zmieni :). Narazie kozystam z uslug pro
futuro i nie mam wielu powodow do narzekan, przynajmniej jesli
chodzi o transfery i to zarowno z polski jak i ze swiata :)

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl