Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Kolory (kolory_at_njusy.invalid)
Data: Sat 30 Jun 2001 - 21:50:08 MET DST

------=_NextPart_000_00A6_01C101AE.A17CC310

"Adam Kułagowski" <fidor_at_hoga.pl>

>Moze komentarz jaki dam bedzie egoistyczny : I dobrze bedzie wiecej
>miejsca na rynku informatycznym dla reszty (w tym moich kolegow i mnie)
>Niski poziom, niska jakosc produktu koncowego, bra mozliwosci zdobycia
>pracy to i ludzie zaczna sie ogladac za sensowniejsza uczelnia.
No to słuchamy, jakich znanych programów komercyjnych autorem jesteś i w
jakim języku zostały napisane ? Kaktus ...

--
To ja, to ja, prawda ...
------=_NextPart_000_00A6_01C101AE.A17CC310
=EF=BB=BF<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=3DContent-Type content=3D"text/html; charset=3Dutf-8">
<STYLE><!--
BLOCKQUOTE { COLOR: green }
BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE { COLOR: red }
BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE { COLOR: orange }
BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE BLOCKQUOTE { COLOR: gray }
:link { TEXT-DECORATION: none }
:visited { TEXT-DECORATION: none }
:active { TEXT-DECORATION: none }
:hover { FONT-WEIGHT: bold! important }
 -->
</STYLE>
<META content=3D"MSHTML 6.00.2479.6" name=3DGENERATOR></HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<DIV>"Adam Ku=C5=82agowski" &lt;<A=20
href=3D"mailto:fidor_at_hoga.pl">fidor_at_hoga.pl</A>&gt;</DIV>
<BLOCKQUOTE dir=3Dltr=20
style=3D"PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; =
BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <BLOCKQUOTE=20
  style=3D"PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px =
solid">
    <DIV>Smutne troche, ze wyrosnie pokolenie przekonanych o wlasnej=20
    doskonalosci</DIV>
    <DIV>programistow - bo wszak studiowali w tak dobrej szkole - ktorzy =
juz=20
    wcale</DIV>
    <DIV>nie beda mieli zielonego pojecia jak "te smieszne krzaczki"=20
    pokazywane</DIV>
    <DIV>przez debugger maja sie do tego, co napisali. I ze uczy sie =
jezykow,=20
    ktore</DIV>
    <DIV>ani nie sa perwersyjnie pokrecone, jak BF, ani pozwalajace =
pisac=20
    szybko,</DIV>
    <DIV>jak C, ani wydajne (jak tu-wstaw-wiekszosc), ani pozwalajace=20
    tworzyc</DIV>
    <DIV>dajacy sie zarzadzac i czytelny kod (Ada?;), ani nawet nie=20
    promujace</DIV>
    <DIV>jakichs ciekawych pomyslow (jak jezyki funkcyjne, jezyki bardzo =
    wysokiego</DIV>
    <DIV>poziomu, etc, etc)... Ot, taki zlepek najgorszych cech Visual =
Basica=20
    z</DIV>
    <DIV>najgorszymi cechami C++ - zeby od tego zaczynac przygode z=20
    programowaniem</DIV>
    <DIV>i by to traktowac jak najwazniejszy i podstawowy=20
  jezyk?:0</DIV></BLOCKQUOTE>
  <DIV><FONT color=3D#000000 size=3D2></FONT>&nbsp;</DIV>
  <DIV>Moze komentarz jaki dam bedzie egoistyczny : I dobrze bedzie =
wiecej</DIV>
  <DIV>miejsca na rynku informatycznym dla reszty (w tym moich kolegow i =
  mnie)</DIV>
  <DIV>Niski poziom, niska jakosc produktu koncowego, bra mozliwosci=20
  zdobycia</DIV>
  <DIV>pracy to i ludzie zaczna sie ogladac za sensowniejsza=20
uczelnia.</DIV></BLOCKQUOTE>
<DIV dir=3Dltr>No to s=C5=82uchamy, jakich znanych program=C3=B3w =
komercyjnych&nbsp;autorem=20
jeste=C5=9B i w jakim j=C4=99zyku zosta=C5=82y napisane ? Kaktus =
...</DIV></BODY></HTML>
------=_NextPart_000_00A6_01C101AE.A17CC310--