Re: Polpak-T i wyjście na świat

Autor: Andrzej Kaczmarek (andrew_kacz_at_wp.pl)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 16:03:13 MET DST

Użytkownik "Jacek Zapala" <jacek_at_it.pl> napisał w wiadomości
| Dlaczego sądzisz, że łącza innych providerów nie rosną wraz z ilością
| klientów? Jaki sens miałoby utrzymywanie łącz 10 razy za dużych
| w stosunku do liczby klientów?
| Który provider lepiej dba o klienta: taki który ma n klientów i łącza
| wystarczające dla najwyżej n/10 czy taki, który ma n/100 klientów i łącza
| wystarczające dla n/100?

zalezy jakie to n jest wysokie.
Jezeli masz 500 klientów to OK
ale przy 10 000 lub 100 000 wyglada to zupelnie inaczej.
tepsa dala po prostu ogólnokrajowy dostep i to zapchalo lacza, ktore byly na
pocz. przystosowane do predkosci 34MBit/s co jak na skale zjawiska
niewiele.. Ale byli
sa i beda, teraz jak zmodernizuja polpak to nadal beda o przynajmniej krok
do przodu
niz isp-y ktorzy maja lacza od min polpaku, netii, telii itp.
Nawet przez satelite nie da rady wiecej (przynajmniej narazie 50Mbit
transponder .. i jaka kasa ...)
| I pomyśleć, że wydawało mi się, że są to tzw. pytania retoryczne...
nie jest

| w stosunku do jakości oferowanych usług?
usługi za ta cene nie sa zle szczegolnie kraj, a inne isp-y (przynajmniej
niektóre ) juz zrobily sobie wyjscia do backbone-a przez satelite i dlatego
maja juz je szybsze.
Ale to dlatego ze aparat decyzyjny tepsy niestety rozni sie od aparatu
decyzyjnego
ips-os ktore sa jednak duzo bardziej elastyczne,

| Skąd wziąłeś te 2,5 GB/s na świat? Bo w zacytowanym urlu jest tylko
| mowa o SZKIELECIE 2.5 G, i to giga BITA a nie jak piszesz gigaBAJTA.
sorry zle napisalem, ale na mysli mialem 2,5 GBit/s

| Ale poza tym ze wszystkim się zgadzam ;-)

)) ja tez.
Pozdrawiam,
Andrzej Kaczmarek