Re: Polpak-T i wyjście na świat

Autor: Jacek Zapala (jacek_at_it.pl)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 13:35:09 MET DST

In article <3b3b1225$1_at_news.vogel.pl>, Andrzej Kaczmarek wrote:

>W koncu pokazuja na co ich stac. Wlasnie czekam na modemik 2Mbit do polpaku,
>i mysle ze nie bede zalowal. Jak pisalem kiedys, byle providerek nie moze
>sie w zaden sposob rownac z gigantem jakim jest tepsa. I to ze tepsa ma
>zapchane lacza na swiat wynika z liczby klientow. Jakby tyle mial ktorys
>inny ISP to moznaby odrazu wyrzucic modem, czy stale lacze w ratio mmm...
>1:5 ? .

Dlaczego sądzisz, że łącza innych providerów nie rosną wraz z ilością
klientów? Jaki sens miałoby utrzymywanie łącz 10 razy za dużych
w stosunku do liczby klientów?
Który provider lepiej dba o klienta: taki który ma n klientów i łącza
wystarczające dla najwyżej n/10 czy taki, który ma n/100 klientów i łącza
wystarczające dla n/100?

I pomyśleć, że wydawało mi się, że są to tzw. pytania retoryczne...

>Poza tym mają najlepsze ceny na rynku

w stosunku do jakości oferowanych usług?

>i jak do tego jeszcze 2,5 GB/s na swiat to te "POWAŻNE" isp-y moga sie
>schowac z cenami.

Skąd wziąłeś te 2,5 GB/s na świat? Bo w zacytowanym urlu jest tylko
mowa o SZKIELECIE 2.5 G, i to giga BITA a nie jak piszesz gigaBAJTA.

Ale poza tym ze wszystkim się zgadzam ;-)

      Jacek