Chello predkość

Autor: Darek (derog_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 18:58:03 MET DST

Mam 5 krótkie pytanka - bo mam obecnie możliwość wejścia w Chello.
1. Jaka jest obecnie realna prędkość do klienta (bo wiem że niedawno były z
tym jakieś cyrki ).
2. Czy jest limit downloadu - bo w BOKu zastrzegają się ze niema.
3. Jak jest z połączeniami z polskimi serwerami.
4.Jaka jest awaryjność
5.Czy można rozdzielić na dwa kompy np. w obrębie 1 mieszkania.

Mam obecnie SDI które właśnie mi padło :-))) i zastanawiam się czy się
przesiąść
BTW Szkoda że nie ma stałego IP i nie można stawić serwera

Pozdrawiam