Re: znaki narodowe w adresach URL

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 02:54:04 MET DST

Sami popatrzcie co 27 Jun 2001 01:20:15 GMT
Jacek Popławski w <slrn9jid1g.fg.jp_at_localhost.localdomain> napisał:
> nie rozumiem, masz zestaw znaków do czytania strony, ale brakuje ci zestawu
> znaków do jej adresu?
Ja na przykład mam zestaw znaków chińskich. Ale nie mam bladego pojęcia
jak je wpisywać.

> pewnie kliknąć w link ;-)
A co jeśli adres przeczyta w jakiejś reklamie? Papierowej?

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

--
Są chwile, kiedy brak ludożerców daje się boleśnie odczuć.
                                                (Alfons Allais)