Re: znaki narodowe w adresach URL

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 05:09:40 MET DST

Krzysiek Kiełczewski wrote:
> Ja na przykład mam zestaw znaków chińskich. Ale nie mam bladego pojęcia
> jak je wpisywać.

a odczytasz je? no ale OK, może wchodzisz na stronę z obrazkami...

> A co jeśli adres przeczyta w jakiejś reklamie? Papierowej?

reklama powinna uwzględnić to, że odbiorca może mieć problemy z wstukaniem
adresu i podać adres alternatywny

PS. jeszcze raz pytam - skąd informacja, że w ogóle coś takiego jest w planach?

--
You were told that the storm would just roll on by
That the thunder was made in your mind