Re: OT: Klopoty z zakupami/aukcjami w Internecie?

Autor: jan (jan.namedynski_at_postmoderna.com)
Data: Thu 28 Jun 2001 - 04:43:05 MET DST

Peyton wrote:

> Jezeli w wyniku dokonywania zakupow w Internecie lub udzialu w internetowych
> aukcjach zostales oszukany, okradziony, lub przydarzylo Ci sie inne
> nieszczescie - napisz do mnie. Zbieram materialy do artykulu o
> niebezpieczenstwach zwiazanych z handlem w sieci.
>
> Mariusz Peyton
>
> mailto:peyton_at_ipolska.pl

Juz czuje te teksty "17 letni Romek chcial kupic swojej dziewczynie
komorke przez internet ale jakie bylo jego zdziwienie gdy w paczce nie
znalazl nowej nokii tylko kilogram ziemniakow poszatkowanych na drobne
kawalki i ulepionych w ksztalcie telefonu"

btw. nie wiem gdzie piszesz, o czym dokladnie i po co, ale obawiam sie
tekstow w stylu tego co publikowalo kiedys //www - o niebezpieczenstwach
z cookies... pozniej polowa glupoli w Polsce miala powylaczane
ciasteczka bo mysleli ze hackerzy sie dobiora do ich kolekcji porno
obrazkow.

]J[