Re: znaki narodowe w adresach URL

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Fri 29 Jun 2001 - 11:13:24 MET DST

Sami popatrzcie co 28 Jun 2001 03:09:40 GMT
Jacek Popławski w <slrn9jl7qj.2q6.jp_at_localhost.localdomain> napisał(a):
> a odczytasz je? no ale OK, może wchodzisz na stronę z obrazkami...

> reklama powinna uwzględnić to, że odbiorca może mieć problemy z wstukaniem
> adresu i podać adres alternatywny

Sporo stron o rowerach ma adres www.blabla.tw... Poza napisem
'english version' widzę same krzaczki (te ichniejsze, prawidłowe),
ale ni mam jak wpisać.

> PS. jeszcze raz pytam - skąd informacja, że w ogóle coś takiego jest w planach?
Ja o tym przczytałem 'gdzieś, kiedyś'... Może autor wątku ma lepsze
info?

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski

--
Do erogennych stref u kobiety należy także portfel męski.