Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: paranoy (michal_at_khazad-dum.eu.org)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 19:37:28 MET DST

tak na zakonczenie, bo nie chce mi sie dalej odpierac bezsensownych
atakow... bawi mnie szczerze mowiac ze ci co mnie tak gorliwie
krytykowali, atakowali etc, robili to w ten sposob. zwykle tekstami na
poziomie, na ktory stac by bylo troche inteligentniejsze dziecko z 6 klasy
podstawowki, oceniajac szkole, w wiekszosci przypadkow, na podstawie tego
co przeczytali w tym watku etc.
czesc z tych osob wykazuje sie brakiem wlasnego zdania, i brakiem
umiejetnosci rozsadnego poparcia tego co wyglaszaja.

milo mi calkiem, ze wsrod osob, ktore na mnie naskoczyly, nie bylo nikogo
z ludzi, ktorych z tej grupy szanuje.

i tym jakze radosnym akcentem dziekuje za dyskusje, ale mnie znudzila, bo
wedlug mnie nic nie wnosi, ani do polskiego szkolnictwa wyzszego, ani tym
bardziej do polskiego internetu (chyba ze ktos sie przypieprzy ze
pakiety).

"thank you and good night"

michal