Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Mon 25 Jun 2001 - 23:08:54 MET DST

paranoy, napisał(a):

> nie, ale ucza co to wnioskowanie. poniewaz nie uzywam polskich liter przy
> pisaniu, to z czystego lenistwa nie chce mi sie. i wyobraz sobie ze nawet
> wiem o co chodzilo.

Mala uwaga: a cytowanie ? Jak cytujesz polskie znaki (chyba ze je usuwasz)
to miloby bylo umiescic w naglowku ich kodowanie.

> btw, jak sie przypieprzac to prosze bardzo, nie na pjwstk, troche
> wczesniej nauczyli mnie polskiego... nie ja koduje tylko moj slrn.

Ty konfigurujesz slrn'a

> ciekawi mnie ze jakos nikt nie ma takich zarzutow do innych osob tylko do
> mnie... polskie znaki, brak nazwiska.. z tego co widze nie jestem
> wyjatkiem, a jednak...

Coz jestes idealnym przykladem, dlaczego ludzie maja zla opinie o PJWSTK.
Wciaz wstydzisz sie podpisywac imieniem i nazwiskiem pod artykulami ?

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
He's not dead, Jim, he's just metabolically challenged.